• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

اخبار ویژه

چکیده صورتجلسه ۱۲۴ ام هیئت مدیره سال ۱۴۰۱ خورشیدی گزیده سخنان دبیر انجمن سازندگان در جلسه ی مشترک با سازمان نظام مهندسی خطاب به مجریان ذیصلاح مراسم تجلیل از مجریان برتر ۱۴۰۰ و کارشناسان نظارت و مدرسین ورکشاپ ها گزیده سخنان جناب آقای مهندس محمدحسین فرزی ، دبیر محترم انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم گزیده سخنان جناب آقای مهندس امین مقومی ، رئیس محترم سازمان نظام مهندسی مسکن و ساختمان استان قم توصیه های جناب آقای مهندس اسماعیل اسدی ، رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان قم مراسم بزرگداشت روز مهندس و سومین سالروز تاسیس انجمن مجریان ذیصلاح مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۵ چکیده ی صورتجلسه شماره ۹۰ هیئت مدیره دوم سی و دومین ورکشاپ آموزشی با موضوع “تخریب (بخش دوم)” اولین جلسه هم اندیشی فصلی مجریان ذیصلاح استان قم در سال ۱۴۰۳ سی و یکمین ورکشاپ آموزشی با موضوع “بررسی ظاهری خاک، دلائل نیاز به شمع و چگونگی اجرای آن” چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۲ هیئت مدیره دوم جدول حداقل تعرفه مجری ذیصلاح ۱۴۰۳ جلسه تقدیر از کارشناسان نظارت در سال ۱۴۰۲ چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۱ هیئت مدیره دوم

15

سخنان عضو هیئت مدیره انجمن مجریان ذیصلاح به عنوان نماینده انجمن در جلسه ی کمیته مجریان سازمان نظام مهندسی استان قم

  • کد خبر : 1372
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
سخنان عضو هیئت مدیره انجمن مجریان ذیصلاح به عنوان نماینده انجمن در جلسه ی کمیته مجریان سازمان نظام مهندسی استان قم

طی جلسه ی کمیته مجریان سازمان نظام مهندسی، مهندس فرزی عضو هیئت مدیره و نماینده انجمن مجریان ذیصلاح، (با حضور اعضای محترم هئیت مدیره نظام مهندسی و کارشناسان متخصص استان)نظرات و انتقادات و درخواست های خود را با اعضای نظام مهندسی در میان گذاشتند. فرزی دبیر انجمن مجریان به عنوان نماینده سخنان خود را اینگونه […]

متن زیبا

طی جلسه ی کمیته مجریان سازمان نظام مهندسی، مهندس فرزی عضو هیئت مدیره و نماینده انجمن مجریان ذیصلاح، (با حضور اعضای محترم هئیت مدیره نظام مهندسی و کارشناسان متخصص استان)
نظرات و انتقادات و درخواست های خود را با اعضای نظام مهندسی در میان گذاشتند.

فرزی دبیر انجمن مجریان به عنوان نماینده سخنان خود را اینگونه بیان کردند:

ضمن قدردانی از همکاری های نظام مهندسی انتقاداتی نسبت به تعامل نظام با انجمن داریم ، نباید جلسات ما در کمیته همیشه منتهی به این شود که درد دلی صورت گیرد و از چالش ها و مشکلات پیش روی مجریان صحبت شود.

انجمن طی دوسال چالش ها را شناسایی و مشکلات را رصد کرده چه در سطح استانی و چه در سطح کشوری و راه کارهایی را هم برای این چالش ها در نظر گرفته .
ما امروزه با تمام استان ها به صورت حضوری و غیر حضوری در تعامل و همکاری بسیار خوبی قرار داریم و با ایرادهای بخشنامه ای و فرهنگی و قانونی به خوبی آشنا هستیم و آنها را رصد کرده ایم ،
لذا جهت اجرای راه حل های معضلات خواهان حمایت همه جانبه از طرف نظام مهندسی استان هستیم تا ما را در راه رسیدن به اهدافمان همراهی کنند .

07_img

انجمن اهداف و چشم انداز های کوتاه مدت و بلند مدتی برای خود در نظر گرفته و برای محکم تر گام برداشتن، همراهی نظام را لازمه طی کردن سریع این مسیر میدانیم.

در گذشته ما از مشکلات مجریان و تعرفه های غیر منطقی برای مسئولین میگفتیم ، ایشان اظهار می داشتند که در مواردی ازاین دست نمیتوانیم ورود کنیم، خود مجریان باید مجموعه ای تشکیل دهند تا ما به عنوان حامی در هر موردی که خواست ایشان بود از آن حمایت کنیم. اکنون باید بگویم که این مجموعه محکم و استوار به نام انجمن مجریان ذیصلاح استان قم تشکیل شده ، و با جرات میتوانم بگویم که جز فعال ترین انجمن های کشور محسوب میشویم .

ایشان در ادامه افزودند:

ما تا کنون بدون حمایت پیش رفته ایم و دوستان را مجاب کرده ایم که به یک قیمت و تعرفه واحد پایبند باشند و تحت یک چارچوب نظارتی و آموزشی به کیفت مد نظر برسند ،
اما نظام اگر قرار است از ما حمایت کند و رسالت خود را انجام دهد، نه به عنوان پرچم دار و طلایه دار بلکه به عنوان حامی انجمن که خود پرچم دار مجریان است به وظیفه خود عمل کند .

ما اهدافمان مشخص است که در پایان ۱۴۰۰ به کجا باید برسیم و برای خود دور نمای ۵ سال مشخص کرده ایم.

وی در ادامه به فعالیت های انجمن اشاره کرد:

  • از جمله این فعالیت ها در ماه اخیر مذاکره با شرکت های بتنی برای اطلاع رسانی پروژه های پنج طبقه و بالای۲۰۰۰ متر به انجمن برای نظارت بر کار مجریان ذیصلاح ،تعامل با انجمن های فعال موجود در کشور
  • تعامل با کانون سراسری سازندگان کشور ، ایجاد تعرفه واحد و ایجاد محیط آموزشی با کیفیت مناسب برای اعضا در زمینه های مختلف
  • تنظیم آیین نامه ارزیابی عملکرد مجریان ذیصلاح که با توجه به عملکرد مجریان ، ارزشیابی و ارزش گذاری میشوند و با توجه به ارزش گذاری آن ها تشویقات و تنبیهات (اخطار کتبی گزارش به سازمان و معرفی به شورای انتظامی است) موثر برای آنان در نظر گرفته میشود.
  • و از دیگر فعالیت ها میتوان ایجاد تیم نظارتی مشترک میان نمایندگان انجمن و سازمان نام برد که با چک لیستی که انجمن تنظیم کرده کار و فعالیت مجریان را از نظر فنی کیفی، ایمنی، رضایت کارفرما ، تاییده ناظر بررسی میکنند .

و در آخر ایشان حمایت همه جانبه و همکاری نظام با انجمن را خواستار شد تا بیش از پیش انجمن گام های موفق تر و محکم تری بردارد تا خروجی این همکاری نتیجه عالی و قابل ملاحظه ای در پی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://mojryanzisalah.ir/?p=1372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.