• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

اخبار ویژه

چکیده صورتجلسه ۱۲۴ ام هیئت مدیره سال ۱۴۰۱ خورشیدی گزیده سخنان دبیر انجمن سازندگان در جلسه ی مشترک با سازمان نظام مهندسی خطاب به مجریان ذیصلاح مراسم تجلیل از مجریان برتر ۱۴۰۰ و کارشناسان نظارت و مدرسین ورکشاپ ها گزیده سخنان جناب آقای مهندس محمدحسین فرزی ، دبیر محترم انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم گزیده سخنان جناب آقای مهندس امین مقومی ، رئیس محترم سازمان نظام مهندسی مسکن و ساختمان استان قم توصیه های جناب آقای مهندس اسماعیل اسدی ، رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان قم مراسم بزرگداشت روز مهندس و سومین سالروز تاسیس انجمن مجریان ذیصلاح مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۵ چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۲ هیئت مدیره دوم جدول حداقل تعرفه مجری ذیصلاح ۱۴۰۳ جلسه تقدیر از کارشناسان نظارت در سال ۱۴۰۲ چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۱ هیئت مدیره دوم چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۰ هیئت مدیره دوم چکیده ی صورتجلسه شماره ۷۹ هیئت مدیره دوم چکیده ی صورتجلسه شماره ۷۸ هیئت مدیره دوم برگزاری ورکشاپ “نمای خشک با محوریت آموزش نصب سنگ اسلب”

12

بیانیه انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم  ۲۹ مهر ۱۴۰۲                                                                        

  • کد خبر : 3150
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۵
بیانیه انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم  ۲۹ مهر ۱۴۰۲                                                                        

بیانیه انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم  ۲۹ مهر ۱۴۰۲ بسم الله الرحمن الرحیم “سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ ” (سوره اسراء آیه ۱) سلام بر فلسطین، سلام بر شهدای در خون خفته و قهرمان فلسطین، سلام بر سردار […]

بیانیه انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم  ۲۹ مهر ۱۴۰۲

بسم الله الرحمن الرحیم

“سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ ” (سوره اسراء آیه ۱)

سلام بر فلسطین، سلام بر شهدای در خون خفته و قهرمان فلسطین، سلام بر سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی، درود بر حماسه آفرینان طوفان الاقصی.

بار دیگر دست منتقم خدای متعال از آستین حماس بیرون آمد و غاصب نامشروع را بر خاک مذلت نشاند و از سال ۱۹۷۳ تا کنون، بی سابقه ترین تحقیر و شکست غیر قابل ترمیم اطلاعاتی و نظامی را بر پیشانی‌اش حک کرد.

آری فرزندان قهرمان ولایت، با یورشی سهمگین، دشمن غاصب را درماتم شکست سنگینی فرو برد و بیش از ۱۰۰۰ کشته و تعداد قابل توجهی اسیر از او گرفت. دشمن صهیونیست و ارباب مستکبرش نیک می دانند که نکته مهم و دردآور برای آنها، این است که این نوع عملیات، بی سابقه بوده و حتی از شکست جنگ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۱۱ روزه به مراتب سنگین تر است، زیرا این نوع عملیات تهاجمی سرآغاز دور جدیدی از تحقیر و نابودی اسرائیل بوده و سفرهای پی در پی مقامات آمریکایی و اروپایی، خود دلیل شکست سنگین و خودباختگی مقامات اسرائیل است. دشمن وحشی و تحقیر شده، چاره‌ای جز نشان دادن ددمنشی و وحشیگری نداشته و بیش از سه هزار زن و کودک را در غزه به شهادت رسانید و اوج این سبعیت را در بمباران بیمارستان المعمدانی نشان داد.

حتی پروپاگاندای اسرائیل مبنی بر این ادعا که میگویند ما آن بیمارستان را نزده ایم و انحراف موشک حماس بوده، دلیل بارزی است که حتی اسرائیلی ها متوجه میزان جنایت خود شده و قصد فریب افکار دنیا را دارد. ولی دنیا چگونه باور میکند که این یک موشک این همه تلفات بگیرد؟! دنیا دید که آمریکا بمب های یک تنی ضد سنگر به اسرائیل داد و این یکی از آن بمب هاست.

با تسلیت شهادت این عزیزان، پیروزی بزرگ حماس در طوفان الاقصی را به حضرت ولی عصر(عج) و رهبری معظم انقلاب و مردم شهیدپرور تبریک گفته و فتح نهایی را برای فلسطین آرزومندیم.

در خاتمه ضمن محکوم نمودن جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل و ارباب مستکبرش، آمریکای جنایتکار، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می نماییم.

لینک کوتاه : https://mojryanzisalah.ir/?p=3150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.