• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

چکیده صورتجلسه ۱۲۴ ام هیئت مدیره سال ۱۴۰۱ خورشیدی گزیده سخنان دبیر انجمن سازندگان در جلسه ی مشترک با سازمان نظام مهندسی خطاب به مجریان ذیصلاح مراسم تجلیل از مجریان برتر ۱۴۰۰ و کارشناسان نظارت و مدرسین ورکشاپ ها گزیده سخنان جناب آقای مهندس محمدحسین فرزی ، دبیر محترم انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم گزیده سخنان جناب آقای مهندس امین مقومی ، رئیس محترم سازمان نظام مهندسی مسکن و ساختمان استان قم توصیه های جناب آقای مهندس اسماعیل اسدی ، رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان قم مراسم بزرگداشت روز مهندس و سومین سالروز تاسیس انجمن مجریان ذیصلاح مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۵ چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۲ هیئت مدیره دوم جدول حداقل تعرفه مجری ذیصلاح ۱۴۰۳ جلسه تقدیر از کارشناسان نظارت در سال ۱۴۰۲ چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۱ هیئت مدیره دوم چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۰ هیئت مدیره دوم چکیده ی صورتجلسه شماره ۷۹ هیئت مدیره دوم چکیده ی صورتجلسه شماره ۷۸ هیئت مدیره دوم برگزاری ورکشاپ “نمای خشک با محوریت آموزش نصب سنگ اسلب”

10

گزیده سخنان جناب آقای مهندس محمدحسین فرزی ، دبیر محترم انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم

  • کد خبر : 2355
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
گزیده سخنان جناب آقای مهندس محمدحسین فرزی ، دبیر محترم انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم

اهمیت حضور مجری ذیصلاح در پروژه‌های ساختمانی امری است که قانون‌گذار از ابتدا به‌درستی تشخیص داده و در مقررات ملی ‌ما تصریح ‌شده که تمامی ساختمان‌ها در حوزه طراحی ، نظارت و اجرا باید به متخصص امر واگذار شوند. این موضوع در حوزه اجرا، بیشتر حائز اهمیت است چراکه گردش مالی حوزه اجرا ، بشدت […]

اهمیت حضور مجری ذیصلاح در پروژه‌های ساختمانی امری است که قانون‌گذار از ابتدا به‌درستی تشخیص داده و در مقررات ملی ‌ما تصریح ‌شده که تمامی ساختمان‌ها در حوزه طراحی ، نظارت و اجرا باید به متخصص امر واگذار شوند. این موضوع در حوزه اجرا، بیشتر حائز اهمیت است چراکه گردش مالی حوزه اجرا ، بشدت بزرگ‌تر از بخش‌های نظارتی و طراحی ساختمان است.
چنانچه ما از مجری ذیصلاح استفاده نکنیم ثروت ملی مربوط به حوزه ساخت متولی و مسئول نخواهد داشت و تضمین کیفیت ساختمانها خدشه دار میشود.
انجمن مجریان ذیصلاح استان قم از سال ۹۸ با حمایت و اتحاد مجریان حقیقی و حقوقی سطح استان تشکیل گردید و اکنون سومین سالروز تاسیس آن است . ما در چند حوزه اساسی به مجریان و کارفرمایان خدمات ارائه میدهیم که عقد و تمدید قراردادها ، ثبت گزارشات اتمام اجرای اسکلت ، حل اختلاف بین مجری و کارفرما ، تعیین و تثبیت تعرفه ی قراراداد های اجرا ، آموزش مباحث اجرایی ، پایش و نظارت بر پروژه های فعال در سطح استان و تهیه ی کاتالوگ هایی با موضوع فرهنگ سازی اهمیت مجری ذیصلاح ، از جمله ی این اقدامات است .
ما برای رشد کیفیت اجرای ساختمان ها به مواردی از جمله شناخت بهتر کارفرما از مسئولیت ها و ضرورت وجود مجری و همچنین تقویت خودباوری و تسلط مجری ذیصلاح بر مبانی حقوقی و شرح خدمات و وظایف خود نیازمندیم.
ما در تلاش هستیم با مساعدت سازمان نظام مهندسی ، رقابت منفی در ارائه ی تعرفه به کارفرما را حذف و عدد تعرفه ها را مطابق با استاندارد ها تثبیت کنیم . همچنین با افزایش بازدید ها و نظارت بر تسلط و حضور مجریان در کارگاه ها سبب شویم تا سطح ساختمان هایی که ساخته میشوند در شان جامعه اسلامی ایران باشد .

برای مشاهده ی ویدئو بر لینک زیر کلیک کنید .

https://www.instagram.com/tv/Ca_8miGggfz/?utm_source=ig_web_copy_link

لینک کوتاه : https://mojryanzisalah.ir/?p=2355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.