• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

اخبار ویژه

چکیده صورتجلسه ۱۲۴ ام هیئت مدیره سال ۱۴۰۱ خورشیدی گزیده سخنان دبیر انجمن سازندگان در جلسه ی مشترک با سازمان نظام مهندسی خطاب به مجریان ذیصلاح مراسم تجلیل از مجریان برتر ۱۴۰۰ و کارشناسان نظارت و مدرسین ورکشاپ ها گزیده سخنان جناب آقای مهندس محمدحسین فرزی ، دبیر محترم انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم گزیده سخنان جناب آقای مهندس امین مقومی ، رئیس محترم سازمان نظام مهندسی مسکن و ساختمان استان قم توصیه های جناب آقای مهندس اسماعیل اسدی ، رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان قم مراسم بزرگداشت روز مهندس و سومین سالروز تاسیس انجمن مجریان ذیصلاح مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۵ چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۲ هیئت مدیره دوم جدول حداقل تعرفه مجری ذیصلاح ۱۴۰۳ جلسه تقدیر از کارشناسان نظارت در سال ۱۴۰۲ چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۱ هیئت مدیره دوم چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۰ هیئت مدیره دوم چکیده ی صورتجلسه شماره ۷۹ هیئت مدیره دوم چکیده ی صورتجلسه شماره ۷۸ هیئت مدیره دوم برگزاری ورکشاپ “نمای خشک با محوریت آموزش نصب سنگ اسلب”

15

جلسه عمومی مجریان ذیصلاح استان قم برگزار شد

  • کد خبر : 2686
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
جلسه عمومی مجریان ذیصلاح استان قم برگزار شد

این جلسه با فراخوان رسمی سازمان نظام مهندسی استان قم، ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور جمع کثیری از مهندسین مجری برگزار گردید. در ابتدای جلسه آقای مهندس امین مقومی ریاست محترم سازمان نظام مهندسی، ضمن خیر مقدم به حضار، به اهمیت بحث […]

این جلسه با فراخوان رسمی سازمان نظام مهندسی استان قم، ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور جمع کثیری از مهندسین مجری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای مهندس امین مقومی ریاست محترم سازمان نظام مهندسی، ضمن خیر مقدم به حضار، به اهمیت بحث اجرا پرداخته و حمایت قانونی سازمان را از مجریان اعلام داشته و از همه مجریان خواست که با ارائه کار خوب و با کیفیت در جهت تقویت سرمایه های ملی و ارتقای جایگاه جامعه مهندسی مخصوصا مجریان تلاش کنند.

دومین سخنران این جلسه آقای مهندس مهدی اشعری نایب رئیس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان بود که با ارائه مطالب مدون و بیانات خود، جایگاه مجری و مسئولیتهای آن را تبیین کرده و موکدا از مجریان خواست تا ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای، در جایگاه قانونی خود فعالیت کنند.

در ادامه جلسه آقای مهندس کاظم والانژاد مسئول بخش نظارت سازمان نیز گردش کار پایش و نظارت سازمان را در دوره جدید همکاری با انجمن سازندگان مسکن، تشریح نموده و راه کار نظارت منظم و صحیح را در جهت حمایت از جامعه مهندسی و عملکرد آنها دانست.

سخنران پایانی جلسه آقای مهندس مجید کریمی از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی، در سخنانی مبسوط به بیان عملکرد و وظایف کمیته اقدام مشترک مجریان پرداخته و همچنین مصوبات کمیته چهار جانبه و موضوعات آماری مرتبط با مجریان را مطرح نمود.

در پایان مجریان حاضر به ارائه نظرات خود پرداختند. درخواست راه اندازی سیستم ارجاع کار در سازمان از جمله خواسته های عمومی مجریان بود که آقای مهندس کریمی ضمن تایید دغدغه آنها، در جواب منع قانونی ورود سازمان به این حیطه را یادآور شدند و از مجریان خواستند تا خارج از سازمان و در صنف مربوطه اقدامات مد نظر را پیگیری نمایند.

لازم به ذکر است که در هفته گذشته ، مجریان پایه یک و همچنین شرکتهای حقوقی اجرا در جلساتی جداگانه در انجمن، در باره تنسیق امور و پایه گذاری سیستم ارجاع کار به توافقاتی رسیدند و مقرر شده که بصورت پایلوت ارجاع کار عملیاتی گردد.

لذا از مجریان پایه ۲ و ۳ اجرا که تمایل به پیوستن به این روش ارجاع کار متمرکز را دارند، درخواست میگردد تا آمادگی کتبی خود را به انجمن اعلام داشته، تا انشاالله درصورت به حدنصاب رسیدن درخواست ها، در جلسه‌ای عمومی این مهم برنامه‌ریزی، تصویب و عملیاتی گردد.

راه ارتباطی شما با ما:

نشانی دفتر انجمن: قم بلوار امین نبش کوچه ۳۵ پلاک ۸۰۷ طبقه بالا  –  ساعات اداری دفتر  9 صبح الی ۱۷

ایمیل:  Anjomanzisalahqom@gmail.com                  سایت انجمن:  Mojryanzisalah.ir

تلفن ثابت دفتر: ۰۲۵۳۲۹۳۸۹۹۵                   مدیر اجرایی: ۰۹۹۲۴۴۴۷۱۸۰

دبیرخانه:  09924447178                          فضای مجازی:  09924447176

نظارت:  09924447179

لینک کوتاه : https://mojryanzisalah.ir/?p=2686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.