• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

چکیده صورتجلسه ۱۲۴ ام هیئت مدیره سال ۱۴۰۱ خورشیدی گزیده سخنان دبیر انجمن سازندگان در جلسه ی مشترک با سازمان نظام مهندسی خطاب به مجریان ذیصلاح مراسم تجلیل از مجریان برتر ۱۴۰۰ و کارشناسان نظارت و مدرسین ورکشاپ ها گزیده سخنان جناب آقای مهندس محمدحسین فرزی ، دبیر محترم انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم گزیده سخنان جناب آقای مهندس امین مقومی ، رئیس محترم سازمان نظام مهندسی مسکن و ساختمان استان قم توصیه های جناب آقای مهندس اسماعیل اسدی ، رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان قم مراسم بزرگداشت روز مهندس و سومین سالروز تاسیس انجمن مجریان ذیصلاح مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۵ برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده نوبت دوم مورخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزاری اولین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان مجری چکیده ی صورتجلسه شماره ۹۴ هیئت مدیره دوم چکیده ی صورتجلسه شماره ۹۳ هیئت مدیره دوم تقدیر از انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم در دومین اجلاس سراسری سازندگان مسکن و ساختمان کشور آگهی دعوت ششمین مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم بیانیه انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم در مورد شهادت رئیس جمهور و همراهان چکیده ی صورتجلسه شماره ۹۰ هیئت مدیره دوم

11

بیانیه انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم در مورد شهادت رئیس جمهور و همراهان

  • کد خبر : 3563
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۰۸
بیانیه انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم در مورد شهادت رئیس جمهور و همراهان

باسمه تعالی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا از میان مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، و بعضی بر سر پیمان خویش شهید شدند، و بعضی در انتظارند، و هیچ پیمان خود را نشکسته‌اند. خبر تاسف […]

باسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، و بعضی بر سر پیمان خویش شهید شدند، و بعضی در انتظارند، و هیچ پیمان خود را نشکسته‌اند.

خبر تاسف بار شهادت رئیس جمهور محترم، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رحمة الله علیه) شهید خدمت و مجاهد راستین فی سبیل الله و خادم الرضا(ع) موجب تاثر و تاسف بسیاری از همراهان انقلاب شد. ایشان شخصیتی عالم، عامل، مخلص، خدوم و پرتلاشی بود که خود را وقف محرومان و امت اسلامی نموده بود. شهید رئیسی علم و عمل را در صحنه عمل درآمیخته و هماهنگ با منویات ولایت، مجاهدت مخلصانه می کرد و تابلوی زیبایی از خدمت را در ایران اسلامی به تصویر کشید و ثمره شیرین خدمت عاشقانه و صادقانه را در شب میلاد امام رئوف با مزین شدن به شهد شهادت دریافت کرد.

آن عزیز وارسته و به صفات حمیده آراسته و به خدا پیوسته، در این دوران ریاست جمهوری، مشی خدمتگزاری شهید رجایی را بار دیگر در اذهان ملت احیا کرد. بی شک با شهادت او راه روشن خادمان صدیق و حاکمان وثیق، تلالویی تازه یافت و جانی تازه گرفت؛ مکتب امام خمینی(س) جلوه‌گر شد و آرمان‌های عدالتخواهی و انقلابی‌گری طلوعی دوباره یافت.

امت شهید پرور ایران اسلامی همچون همیشه با تبعیت از ولی امر مسلمین، رهبر حکیم انقلاب اسلامی که با نگاه دوراندیش و خردورز و امیدآفرین فرمودند: ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم بعنوان بخشی از جامعه مهندسی با تاسی به این نگاه حکیمانه و سخن دوراندیشانه با توانی مضاعف و پیگیر و بی وقفه و مستمر در خدمت رسانی و انجام امور مربوطه، ذره ای درنگ بخود راه نداده و با بیعت با روح مطهر شهید خدمت دکتر رئیسی که شب و روز نشناخت و در میدان حضور داشت و با طعن حسودان و معاندان صحنه خالی نکرد و خم به ابرو نیاورد و با لبخند به هر تلخندی در پی عدالت گستری برآمد و در این طریق نیز شربت شهادت نوشید، به راه و آرمان امام و رهبر وفادارانه ادامه مسیر خواهد داد و بر ادامه راه نورانی شهدا هم‌پیمان می شود.

ضمن تبریک و تسلیت به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های محترم شهدای گرانقدر و امت شهید پرور ایران سرافراز، رجاء واثق داریم که با هدایت مدبرانه رهبری عزیز، راه نورانی این شهدا پرتوان‌تر از همیشه طی خواهد شد و شکوه ایران، با شکوه تر از گذشته در دنیا پرتو افشان خواهد گشت. «سَلَامٌ عَلَی إِبْرَاهِیمَ».. «وَسَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَیَوْمَ یَمُوتُ وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا».

انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم

لینک کوتاه : https://mojryanzisalah.ir/?p=3563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.