• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اخبار ویژه

چکیده صورتجلسه ۱۲۴ ام هیئت مدیره سال ۱۴۰۱ خورشیدی گزیده سخنان دبیر انجمن سازندگان در جلسه ی مشترک با سازمان نظام مهندسی خطاب به مجریان ذیصلاح مراسم تجلیل از مجریان برتر ۱۴۰۰ و کارشناسان نظارت و مدرسین ورکشاپ ها گزیده سخنان جناب آقای مهندس محمدحسین فرزی ، دبیر محترم انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم گزیده سخنان جناب آقای مهندس امین مقومی ، رئیس محترم سازمان نظام مهندسی مسکن و ساختمان استان قم توصیه های جناب آقای مهندس اسماعیل اسدی ، رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان قم مراسم بزرگداشت روز مهندس و سومین سالروز تاسیس انجمن مجریان ذیصلاح مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۵ چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۲ هیئت مدیره دوم جدول حداقل تعرفه مجری ذیصلاح ۱۴۰۳ جلسه تقدیر از کارشناسان نظارت در سال ۱۴۰۲ چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۱ هیئت مدیره دوم چکیده ی صورتجلسه شماره ۸۰ هیئت مدیره دوم چکیده ی صورتجلسه شماره ۷۹ هیئت مدیره دوم چکیده ی صورتجلسه شماره ۷۸ هیئت مدیره دوم برگزاری ورکشاپ “نمای خشک با محوریت آموزش نصب سنگ اسلب”

5

به همت انجمن سازندگان مسکن و ساختمان؛ جشن روز مهندس با حضور مهندسان قم برگزار شد

  • کد خبر : 2903
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۲۳
به همت انجمن سازندگان مسکن و ساختمان؛ جشن روز مهندس با حضور مهندسان قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز مهندس، با حضور جمعی از مهندسان استان قم و به همت انجمن سازندگان مسکن و ساختمان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی انجمن سازندگان مسکن و ساختمان، به مناسبت اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز مهندس، انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم، جهت تکریم مهندسان این حوزه و همچنین چهارمین سالگرد تأسیس […]

مراسم گرامیداشت روز مهندس، با حضور جمعی از مهندسان استان قم و به همت انجمن سازندگان مسکن و ساختمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سازندگان مسکن و ساختمان، به مناسبت اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز مهندس، انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم، جهت تکریم مهندسان این حوزه و همچنین چهارمین سالگرد تأسیس این انجمن، مراسمی را در تالار فرهنگیان قم برگزار کرد.

حضور مسئولین شورای اسلامی شهر قم، سازمان نظام مهندسی استان، کانون سراسری سازندگان کشور، سازندگان بزرگ ساختمان در استان قم و…. در این مراسم مشهود بود.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی مهندس امین مقومی رییس سازمان نظام مهندسی استان قم و مهندس حمید محمدی رییس هیئت مدیره انجمن مسکن و ساختمان، از مهندسان نمونه استان تجلیل شد؛ برگزاری برنامه های شاد و طنز بمناسبت ایام شعبانیه و همچنین سخنرانی مدیران عامل دو شرکت «آسانسور آرامش» و شرکت «نبوغ بهینه گستر» از دیگر بخش های این مراسم بود.

*مجریان برتر پروژه‌های ساخت و ساز معرفی می‌شوند
در ابتدای این مراسم، مهندس حمید محمدی رییس هیئت مدیره انجمن سازندگان مسکن و ساختمان، ضمن خیر مقدم به مهمانان این مراسم، از زحمات یکساله مهندسین در زمینه ساخت و ساز و توسعه فرهنگ ساخت، تشکر و قدردانی کرد.

رییس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان قم در سخنان خود، اجرای ساختمان را به عنوان مهمترین و حساس ترین بخش کل پروسه ساخت وساز عنوان کرد و گفت: اگر بهترین طراحی، معماری، محاسبات سازه و …، برای یک ساختمان انجام شود، ولی درمرحله اخر آن ساختمان، طبق اصول و آیین نامه ها و استاندارها و…، توسط افراد غیر متخصص در امر ساخت اجرا شود، هدف نهایی که همانا ایجاد ساختمانهای ایمن و استاندار است حاصل نمی شود.

مهندس محمدی هدف از تأسیس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان راحصول این امر و حمایت هر چه بیشتر از حقوق مجریان حقیقی و حقوقی ذیصلاح دانست و یادآور شد: همکاری و هم راهی با تمام ارگانها سازمانهان را در تحقق این امر در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی گفت: انجمن سازندگان مسکن و ساختمان از امسال علاوه بر انتخاب مجریان برتر استان، بر اساس پایشها و نظارت های مستمر ،تقدیر از فعالین حوزه مسکن و ساختمان در شهر قم و همچنین تجلیل از پیشکسوتان عرصه ساخت ساز را در برنامه خود دارد.

رییس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان در انتهای سخنان خود یادر آور شد: افتخار ما این است که در عمران و آبادی شهری مشغول هستیم که شهر کریمه اهل بیت(ع) و حرم آل محمد(ص) است و از خداوند متعال شاکریم که توفیق خدمت به مردم عزیز شهر قم را روزی ما قرار داده است.

*بخش اجرای مهمترین چرخه ساخت و ساز است
در بخش دیگری از مراسم مهندس مقومی، ریاست محترم سازمان نظام مهندسی، به ایراد سخن پرداخت و با بیان اینکه مهمترین بخش چرخه ساخت و ساز، بخش اجرای پروژه است، گفت: بحث کنترل مضاعف بخش اجرای را در تمام ساختمان فارغ از بحث اسکلت، با تصویب هیئت مدیران سازمان نظام مهندسی انجام می‌شود.

رییس سازمان نظام مهندسی استان قم افزود: کنترل نقشه های اجرایی هم که به مجریان ساختمان کمک میکند اجرا میشود.

مهندس مقومی در پایان سخنان خود گفت: ارزیابی در توزیع میلگرد هم که به بخش اجرای پروژه های ساختمانی کمک میکند در دستور کار سازمان نظام مهندسی استان قم قرار گرفته است.

این مراسم با حمایت های مالی و معنوی شرکت «آسانسور آرامش» و شرکت «نبوغ بهینه گستر» انجام شد و مدیران عامل این دو شرکت نیز به ایراد سخنرانی و تشکر از میهمانان پرداختند.

در بخش دیگری از این مراسم نیز از زحمات گروه های مختلف با دادن لوح تقدیر و هدایا، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مجریان ذیصلاح برتر منتخب سال، کارشناسان نظارتی در انجمن و سازمان، پیشکسوتان در امر ساخت و ساز استان قم، سازندگان فعال در این حوزه و همچنین فعالین بخش آموزش و کلاس های آموزشی کارگاهی حوزه ساخت و ساز، از جمله گروه هایی بودند که در این مراسم مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://mojryanzisalah.ir/?p=2903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.